Alku

Aivokurkiainen (Osa1)

Kello on kolme yöllä, minä istun rannalla keinumassa ja itken. Bokserini on sullottu täyteen rahaa, raiskausta on pelätty koko yö. Tommi on ...

25.9.2016

Pölyinen klitoris ja kultainen suihku (Osa15)

"Mitä sä oot puuhaillu?" Katson Jussin kuvaa. Painan lähetä. Mietin itseäni bussissa kolmelta yöllä itku kurkussa. Mietin itseäni istumassa suihkun lattialla, tulikuuman veden hakatessa takaraivoani. Mietin Tommin ilmettä jos se joskus ois saanu tietää.
Se on hetken hiljaa. "Ihan perus huttua, koulua. Mitäs itelles?" Mä pistän puhelimen pois, ei se oikeesti haluu kuulla mitä mulle kuuluu.

Sonja muotoilee muovailuvahasta elintä. Alakerran portaikkoon pyrkivät ohikulkijat katsovat pitkään. Minä muovailen vulvaa. En enää muista miltä ne näyttää. Me nauretaan, mä hukkasin klitoriksen. Se kieri jonnekkin tuolini alle, ehkä joku vielä joskus löytää sen.

Katson Mikaelin kuvaa. Pistän puhelimen pois. Venlan kanssa noustaan et lähdetään. Tommi kävelee ikkunan luo. Mun sydän hyppää ilosta kurkkuun. Neljäsosa sekunniksi, kunnes se jysähtää vatsaani, sieltä vasemmanlahkeeni kautta, karvaisen kokolattiamaton läpi. Ottaa kimmokkeen alakerrassa seisoskelevan pälvikaljusta ja laskeutuu siististi hiljalleen sulavan pisuuaarikiven viereen. Venla kysyy et mennäänkö takaovesta. Mä sanon että mä tulin tänne etuovesta.

Kotona laitan Mikaelille viestin. Se kysyy et enkö mä ollut varattu. Mä sanon että siitä nyt on aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti